söndag 3 februari 2013

"Come and take a walk on the wild side...

Let me kiss you hard in the pouring rain
You like your girls insane"

Jag har en tendens att 'zappa' runt på youtube o det blev så att jag kollade in Lana del Rays musicvideo för Born to die som jag kom på att jag aldrig hört den, inte för att jag lyssnar på henne så mycket men Video games har jag både hört o skaffat på singstar. Den spelas mest nu och min favorit del är just de där meningarna, kanske inte för deras innebörd, de är lättast för mig att sjunga då de är lite högre än resten av låten :P Men kanske för att jag känner att jag behöver vara lite mer vild? Är redan insane..

Men kom på att hey jag har ju en ögonskugga som heter Wild! En lös mineralskugga från e.l.f (budget smink, såklart ej djurtestat!) som jag köpte för länge sen då de hade rea o jag har bara använt de en gång förut. Så igår gjorde jag en sotning med denna o här är resultatet. Snälla tänk på att jag inte är expert på att fota (eller att stå model)


med en brun sotning får man lagom fokus på ögonen

knepet är att tona ut skuggan
att jag bara har rouge på ena kinden är faktiskt ljusets fel

hälften av alla bilderna blev sånna här varma mörkare bilder.. 


Får se när jag kan leka med mitt smink nästa gång... med studiebesök, redovisningsfixande, själva redovisningen o seminarium denna vecka... behöver redan semester! längtar till vecka 11 då de blir London! men att jag har en miljon saker att göra innan dess är ju kul.. -.-



1 kommentar: