måndag 18 februari 2013

Blöt bakofram dag med lite paranoia

idag vaknade jag jättetrött, igår trodde jag att om jag lämnar datorn o bara tar med mig en bok i säng kommer jag släcka tidigare,, yea right! helt plötsligt hade 1,5 h gått utan att jag märkt det o klockan var senare än jag tänkt!
så det blev lite galet imorse, lyckades med allt från att steka pannkakor o måla i ögonbrynen men när jag kom till skolan upptäckte vi att hey nått är fel! lyckats få linnet bakofram, aja hade ju alla kläder på mig i alla fall ;)

men de slutade inte där,, såklart lyckades jag fixa tid hos optikern på fredag,, helt ledig från skolan skönt då funkar ju alla tider! fanns en kvar,, 10 min efteråt inser jag att den tiden krockar med träningspasset jag tänkt gå på om det är.. de har börjat med ett nytt pass på gymmet o var på det förra veckan o det var skitkul!

på stadsbussen hem var jag så borta i skallen att jag missa att plinga vid min hållplats,, så var bara att sitta kvar till nästa (som är tillbaka mot stan då jag bor vid hållplatsen som är typ ändhållplatsen). Innan jag hinner själv plinga har någon annan gjort de. Men när jag går av.. är jag själv... samma sak hände förra veckan fast vid min hållplats,,, någon plingar,,, o jag är ensam av... fattar inte! vem plingar åt mig??
Jag erkänner att jag är lite paraonid, har en anledning varför så jag är inte väl inte helt av naturen det. När det händer så här två gånger på raken börjar man undra...

som avslut var mina skor blöta o dana av slasket ute... såklart hade de börjat läcka till när vi skulle ut med Mira... promenad med blöta fötter är gött!

ikväll blir de varken dator eller bok!!! Ska räkna får istället!!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar