lördag 30 mars 2013

Lite Lush o bättre än pumps skor

I torsdags begav jag o syrran oss till Linköping en sväng.

Varför de tagit ända till lördag idag att skriva om detta är för att vårt internet har strulat... så fort jag haft tid o tänkt tanken på att blogga så har den lilla triangeln dykt upp nere i högra hörnet -.- men bara på kvällarna,,,, inte på dagarna! Tills idag för pappa lyckades fixa till strömavbrott just i det rummet där modemet är,, o då sen funkade den inte alls...
inte första gången modemet krånglar så vi hade som tur var ett nytt modem liggandes hemma! så innan jag helt vaknat o fått på alla klädder sig jag stå o fixa med det! o efter det funkade allt igen ^^

Åter till torsdagen, vi tog oss en liten sväng på stan bland alla påskkärringar som gick omkring.

Lush besöktes såklart för det behövdes både It's raining men (värlens bästa duschgel) o henna (hårfärg). Såklart var båda slut!! :( de har haft/o hade fortfarnade köp för 300 kr o få en kasse med varor värde 300 kr så mycket hade gått åt, men de får ny levernas nästa vecka, så bara att överleva

Men det blev ändå lite saker köpta:
Höger till vänster:
Bubbelbit The Brightside- luktar mandarin så där lagom starkt
Badbomb The Enchanter- mer lime'ig doft

(de fyra nästkommande var i påsen jag fick då extra)
Massagebar (olja) Shimmy Shimmy- vaniljdoftande o man kan knappt peta på den utan att bli glittrig! massagebarne kan man använda som hudlotions, men detta kanske jag inte kommer ha till vardags :P
Tvål Angels delight- frukt!!!!
Showergel Snow Fairy- godisdoftande med glitter i  
Showergel Ponche- luktar lite svagt fruktigt o nått mer. innehåller apelsin o tequila!

Hårinpackning Roots- mintdoftande o jättebra hårinpackning för både hår och hårbotten, min andra burk jag köpt ;)
Solid Balsam Jungle- balsam i fast form som luktar typ lite fruktigt, använde det nyss o det får klart godkänt!


Efter detta blev de Ikea, där jag inte handlade något utan agerade packåsna :P

Sist XXL där en kikare skulle inhandlas till mamma, som blivit så förtjust i att kolla fåglar efter min sommarkurs förra året ;)
Jag kom oxå på att de haft rea på kängor, reällt på ett par o tänkte att nej det kanske inte är det fortfarande.. men hittade dem!

Kostat ca 2100 kr, jag köpte dem för 800 kr!!! Ordentliga vattentäta kängor som är grymt sköna att gå i! Vill någon ut i skog o mark så är jag på ;)
ja jag hade ju tänkt att köpa skor i London för en sån här summa, fast ett par finare pumps eller nått annat högklackat, men så blev de inte o tänkte då att de kan jag köpa här hemma,,, men dessa är ju mycket bätttttre!! lär ju använda dessa mer än ett par pumps ;)

nix dags att tvätta o torka lite sminkpenslar innan man gör sig ordning för att folk ska komma hit, får se om jag får till nått fint o hinner fota lite

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar