onsdag 20 mars 2013

"See who I am break through the surface


Reach for my hand
Let's show them that we can
Free your mind and find the way
The world is in our hands
This is not the end"


See who I am- Within Temptation



Blev ingen sminking med Sugarpill skuggorna i måndas,, sminkningen jag hade i tanke kände jag inte för att gå ut i o jag skulle med syrran på hennes första boot camp träning.

Men testade foundationen, läppstiftet o läppglanset! :)

Detta blev resultatet:


Vet att ögonbrynen inte matchar varandra :P

Foundation är liite för ljus och var väldigt täckande, så ska exprimentera med att dryga ut den med ansiktskräm eller en mörkare foundation. I måndas löste jag det med massa bronzer.
Är väldigt torr just nu då jag förra veckan i London inte återfuktade ansiktet :/ så på näsan o runt den flagade det reällt.
Ögonen 'markerade' jag svagt med brun skugga

På läpparna har jag som sagt Illamasquas läppstift Test med läppglanset Intimacy. va tycker ni? Jag älskar det i alla fall! Fast mest kombinationen eller glanset ensamt. Läppstiftet är matt o jag är mer för glans eller glitter ;)

En sån här lätt (lött i mina ögon) sminkning med mest bara bas o lite ögon är nått som får mig att känna mig finare. Jämnare hudton, lite glöd o liv kan göra mycket.


Ska förska att få till en lite roligare sminkning imorrn.. längesen jag gjorde nått färgglatt, är inte så 'färgglad' av mig just nu men det kanske en sån sminkning kan ändra på...

Nyss varit ute i den issskalla vinden med hunden. Ännu inte varm än..
Stackaren tror att det är valpar på väg fast det inte är det :/ så hon är mer pratglad än vanligt kan man säga, gnäller o ylar  på mig som om det är jag som tagit hennes valpar :(

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar