onsdag 27 mars 2013

The Moon

Idag kom mina kära 'Uppsalabor' på besök, blev snabb visit på stan o sedan urgod mat hos syrran :)

Sen gick de utför, som det gjorde igår oxå. Av dem jobben jag lyckats söka har jag nu fått avslag på båda.. O känslan att vara oönskad blir bara större då en till kategori läggs till. Inte så på topp känner jag :/

Så vi lämnar det där så tänkte jag visa lite bilder på en fina månen
Såg hur den tittade upp försiktigt när vi gick o gick för nån timme sen o när vi kom tillbaka tog jag direkt med mig kameran o stativet ner till sjön





Igår när jag kom hem från träningen var jag oxå tvungen att gå ut med kameran, när ni ser bilderna så kan ni förstå varför jag fick förklara hur månen rör sig för mamma.



Nu ska jag leta upp o kolla på roliga saker så jag kanske blir lite glad igen

Kram Kram

2 kommentarer:

  1. Du nämnde inget om håltagningen och om hur mycket du vet att vi tycker om dig... <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag har låg åldersgräns på bloggen o det var ju en sån blodig historia :P

      tycker ni om mig? (tårar i ögonen)

      Radera