fredag 15 augusti 2014

Stor leverans ifrån I-Herb!

jag är inte bra på att blogga, bristen på inlägg visar det.. men nu ska jag få till ett! som jag ska publicera!! (till skillnad från dem jag börjat på att skriva i sommar som blivit liggande -.-)

För någon vecka sen hade i-herb ett erbjudande med gratisfrakt! Bra då jag behövde köpa på mig lite saker då jag flyttar in i min första lägenhet!
Kruxet var bara att man behövde köpa för 40 dollar (ca 280 kr) och de fick inte väga mer än 1,8 kg.. Det jag mest skulle ha inte var lätt. Så jag fick sitta och matcha pris och vikt för två beställningar så det skulle komma upp i pris men hålla sig nere i vikt. Det lyckades! men då hade såklart en produkt som jag skulle köpa tagit slut (världens bästa inpackning så inte konstigt).. var bara att börja om!

Allt detta kom hem idag!
Vad har jag då fått för ca 560 kr? ja allt på denna bild gick på sammanlagt 560 kr!!
2 schampo med aleo vera som första ingrediens och sedan hallon löv juice (mycket i är organic)! luktar hallon! ifrån dessert essence

2 balsam av samma typ

schampo+balsam med massa mumma i, ifrånAubrey. Innehåller oxå aloe vera men inte som första ingred. fri från massa skit! små söta flaskor som fungerar på resa och till tex gymmet! Ska lukta äpple!

Druvkärnsolja! aldrig testat! men ska försöka tygla min torra hårbotten men kommer nog användas till massa annat oxå! Ifrån Life-flo. Kallpressad

Jojobaolja! samma som med föregående olja. denna är dock dyrare

Bubbelbad! har badkar i lägenheten så måste ju ha bubbelbad ;) denna är ifrån Deep Steep och alla de första ingredienserna aloe vera juice och frukt extrakt, då ifrån bland annat tangerine och melon som den doftar!

Body wash ifrån samma märke av samma märke med samma doft och liknande innehåll.

Tandtråd ifrån Dessert Essence med tea tree oil

Handskar ifrån Ecotools, används tex när man verkligen vill smörja in händerna och låta dem sooooaka upp kletet man använder, utan att man kletar ner allt omkring sig!

Wash-cloth  från samma märke

Setting brush ifrån Real Techniques, ökar på min samling av mjuka fina syntetiska borstar, denna för finpill mm

Fine liner brush från samma märke, ska byta ut min vanliga som är i naturhår

Tre te påse prover av organiskt te!

16 saker totalt (plus två magnetiska bokmärken), så i snitt gett 35 kr per produkt!

behöver verkligen inte mycket mer i skönhets o hygien väg nu! ;)
Ska bli intressant att prova allt jag inte testat förut! Särskilt produkterna ifrån Deep Steep


Har lovordat i-herb här förut, men tåls att göra igen! Det finns mycket cruelty-free, organic, nartuliga och veganska produkter, för en mycket överkomlig peng tycker jag ;)
Tänker som vanlig släng ut min kod FAQ668  som ger er 5 eller 10 dollar i rabatt när ni handlar för första gången!

Nästa gång får ni nog höra o kanske se lite av lägenheten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar