torsdag 18 april 2013

Deviantly Darling- jag skulle kalla den showstopper!

Detta nagellack från China Glaze har jag suktat efter sedan Bohemian Luster Chrome kollektionen kom och att jag sett det på massor med bloggares naglar hjälpte inte begäret efter det :P

Så vid påsk då jag fick en 'present' från en sida jag är medlem på, detta var 250 kr rabatt om jag handlade för 500 kr på Nelly... behövde nya jeans men hitta ett par för way mindre pengar så var ju tvungen att plocka ner lite mer i kundkorgen. Så det blev detta (+ ett läppglans + två par trosor för vrakpris!)

Så här ser det ut på naglarna!

Det är så mycket finare, intressantare, vackrare irl! I vissa ljus lyser det grönt, andra blått och i solen glittrar det som åh! och när det är molnigt ser det nästan spöklikt lysande ut!
Mitt nya favvo-lack! Jag kan ibland inte sluta titta på naglarna och har fått många många komplimanger för det! Vill inta ta bort det!

 Närbild
Färgen i flaskan är färgen du får på naglarna. Ett lager hade räckt men tog två just in case. Lättlackat och bra hållbarhet

Kostnad- 98 kr om jag inte minns fel. China glaze finns på bla eleven och nelly. brukar ju tipsa om beautybay men hör o häpna, just denna kollektion är dyrare (nått på 120-130 kr) där än i Sverige!

Skulle jag sätta betyg på sakerna jag skriver om skulle denna få full pott! Deviantly Darling kommer få pryda mina naglar många gånger i framtiden kan jag lova.

Nästa vecka ska har jag lovat att byta till ett av de andra nya lacken, o även om jag tror att detta skulle sitta kvar och vill inta ta bort det så kommer jag hålla det löftet ;)

Snart helg btw! yey!

Kram

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera