måndag 14 januari 2013

Första skoldagen 2013 + träning+ London

Lov brukar vara sköna o göra en utvilad.. njää

Men har inte sovit något vidare i över en vecka, lägg till att jag somnade kanske kl 3 inatt (nej jag var inte frivilligt vaken)  o gick upp kvart i 6,, så kan erkänna att jag höll på att nicka till på dagens föreläsningar.

Just nu är jag ganska trött, kan bero på att Alex hängde med mig hem för att vi skulle träna, o hennes mobil hade försvunnit, så blev lite jagande tills den blev lokaliserad   (stor suck av lättnad).  O sen har vi varit o tränat, prova på passet på Spartan (där jag gymmar sen några veckor tillbaka), inte världens hårdaste pass men roligt o tror Alex fick mer-smak  :)

Följer kost-rådgivarens (som hade föreläsning på gymmet i lördags) riktlinje så har inte ätit kolhydrater eller fett sen ca 2 h innan träningen o det gäller nu oxå innan sömn,,, för att tillväxthormonet (som frisläpps efter träning samt efter man somnat) som reparerar bla muskler inte ska inhiberas.

Nyss bokade jag och syrran hotell i London, flyget fixades i lördags så nu är nästan allt klart! bara smådetaljer som underground-fix, sevärdhets- fix samt inköpslista (saker jag skulle behöva köpa i London lista som lär innehålla saker jag inte behöver ^^)


Nu ska jag nog upp o gosa ner mig i sängen o läsa

Kram kram

ps vänj er inte vid såna här dagsboks inlägg, behövde skriva av mig lite samt måste ju komma in i att blogga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar