måndag 21 januari 2013

Don't Pretzel My Bottons!

Till nyår målade jag mina naglar med OPIs Goldeneye, ett fint guldglitter lack från Bond kollektionen. Då glitterlack är ett helsike att få bort så sköt jag hela tiden upp att ta bort det o nästan väntade på att det själv skulle börja släppa.... vilket det inte gjorde för att rätt underlack+ nagellack+ toplack + att jag är rätt rädd om naglarna =  sitter lääänge! 3 veckor är nog personbästa ;)

Men idag rök det, tog paus från seminarie förberedelser o tog bort de och hittade en liten söt nagellackssflaska. OPIs Don't Pretzel My Buttons, från Germany kollektionen.



Jag brukar ju gå glittrigt el färgglatt med mina naglar, men kommit på att nude är fint det oxå.
Det är väldigt täckande, detta är efter 2 lager och det är även lättlackat

Detta är en liten liten flaska på 3,75 ml, fullstorlek för OPIs lack är 15 ml o kostar 150 kr, jag har ett par OPI lack och det är värt priset, bra lack och mycket för pengarna, men man kan beställa från tex beautybay, en engelsk sida där det är lite billigare och dessutom gratis frakt

Nix nu blir de mer plugg

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar